fredag den 4. februar 2011

Energien er brugt op/the energy is non existent

Efter at jeg er begyndt paa arbejde, og har haft travlt med Emma pg Peter's foedselsdag, saa har der bare ikke vaeret energy tilbage i min hverdag til at vaere kreativ. Jeg har hjulpet en veninde med at lave haarpynt en aften, men det er vidst ogsaa det eneste kreative jeg har lavet i de sidste mange uger. Forhaabentlig faar jeg mere energy naar jeg lige er kommet ind i rytmen igen.

After I have started working again, and we have been busy with Emma and Peter's birthdays, I have just not had any energy leftover to be creative. I did help a friend one evening creating a hair piece, but that is about it for creativity lately. Hopefully I will get more energy once I am back in the rhythm. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar