tirsdag den 30. november 2010

Bukserne er faerdige/the pants are done:-)

Da jeg vaagnede i morges var jeg i et super kreativt humoer, saa jeg sprang ud af sengen og fik toej paa inden Emma vaagnede og Aarons vaekkeur ringede. Det resulterede i at jeg i dag fik syet 2 par bukser til Emma, saa med det par jeg syede den anden uge, saa er det hele 3 par!!!! - Paa listen over ting jeg skal lave staar der kun at jeg skal sy 2 par, men jeg var lige saa godt i gang saa jeg syntes lige at jeg kunne sy et par mere.

Derudover fik jeg ogsaa syet et halsroer til Aaron, da han mangler noget til at varme om halsen naar han arbejder ude i minus 20+ grader. Jeg tog bare maal efter en Aaron havde laant af hans kollega, hvilket maalte 32 x 28 cm (Naar den laa dobbelt + soem rum).   
---
When I woke up this morning I felt super creative, so I jumped out of bed before Emma woke up and Aaron's alarm went off. The result was that I today made 2 pairs of pants for Emma, so with the pair I made the other week, that is 3 pairs!!! - on my To Do list it only states 2 pairs, but I was on a roll so I thought I might as well make another pair while I was at it. 

I also made a tube scarf thingy for Aaron, as he needs something warm around his neck when he is working outside in minus 20+ weather. I just measured one that Aaron borrowed from his coworker, which was 32 x 28 cm (double + seam). 




1 kommentar:

  1. Og det er dig, der påstår, at du ikke er kreativ!:-)
    Knus fra Moi

    SvarSlet