mandag den 15. november 2010

Indkoeb til julekjole/shopping for Christmas dress:-)

I loerdags var jeg i Fabric Land og koebe lynlaas m.m. til Emma`s julekjole, saa naar svigermor kommer med symaskinen, saa er jeg bare klar til at tage fat (Jeg har faaet lov til at laane svigermors Kenmore symaskine paa ubestemt tid, hvilket bare er super dejligt). Hvad jeg ikke vidste da jeg traadte ind i Fabric Land var, at de havde udsalg - alt i butikken minus 50%, saa selvom jeg kun kom for at koebe smaating til julekjolen, saa kom jeg ogsaa lige til at koebe to flotte stykker stof til sommerkjoler til Emma-pigen m.m. Da jeg flyttede herover fik jeg heller ikke mine syting med, saa der kom ogsaa lidt basis naale ned i kurven.

I went to Fabric Land on Saturday to buy a zipper etc for the Christmas dress I'm making for Emma, so that when my mother-in-law brings the sewing machine I'm ready to go (My mother-in-law is lending me her Kenmore machine, which is awesome). What I did not know when I stepped into Fabric Land was that they were having a sale - everything in the store minus 50%, so needless to say I did not just buy a zipper for the Christmas dress, but I also ended up buying a few fabrics for summer dresses for Emma etc. When I moved here I also left all my sewing stuff behind, so had to buy some needless etc. as well.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar