torsdag den 23. december 2010

Min foerste julegave/My first christmas present

Denne dejlige symaskine kom med posten den anden dag, og den kom straks i brug. Bordet den staar paa er ogsaa en julegave, da jeg var saa traet af altid at skulle sy ved stuebordet. Nu kan jeg sy i ro og fred i kaelderen - og hvis jeg ikke bliver faerdig saa goer det ikke noget - det maa gerne ligge indtil jeg tager det op igen. Okay nu skrev jeg lige i ro og fred, men katten Odin var helt ustyrlig den foerste aften jeg proevede paa at sy. Den skulle absolut sidde paa stoffet, eller i skoedet eller snuse til naalen - saa til sidst gav jeg op og satte Odins kurv op paa bordet - og det virkede - han spinder veltilpas i kurven, mens jeg syr - hvilket jeg syntes er noget saa hyggeligt:-)

---
This beautiful sewing machine came with the mail the other day, and I started using it right away. The table that it sits on is another present, as I was getting really tired of always sewing at the dinner table. Now I can sew in peace and quiet in the basement - and if I do not finish - it`s okay, I can just leave it till next time. Okay I said peace and quiet, but Odin, our cat, was acting crazy the first night I tried to sew. If he was not sitting on the fabric, he was in my lap or trying to sniff the needle, so finally I gave up and placed his ``nest` on the table - and it worked - he sleeps in the nest while i sew, which I think is super cozy.      


1 kommentar:

  1. Hvem der bare var Odin!
    Jeg gad godt ligge i kurven og kigge på, at du syr. Det må da være enhver stolt mors drøm!:-)
    Dejligt for dig med sådan en syafdeling.
    Så har du plads til at udfolde dine kreative vinger!:-)
    Knus fra Moi

    SvarSlet